FAQs Complain Problems

भरतपुर महानगरपालिका

Read More

भरतपुर महानगरपालिका

Read More

भरतपुर महानगरपालिकाको संक्षिप्त परिचय

पवित्र नारायणी नदी किनार तथा प्रसिद्ध धार्मिकस्थल देवघाटधामको काखमा अवस्थित भरतपुर  महानगरपालिका ऐतिहासिक, सामाजिक, आर्थिक, राजनीतिक, धार्मिक तथा सांस्कृतिक आदि रूपले मुलुककै अग्रणी नगरीको रूपमा आफ्नो पहिचान बनाएको छ । वि.सं. २०३५ सालमा तत्कालीन भरतपुर गाउँ पञ्चायत र नारायणगढ गाउँ पञ्चायतलाई मिलाई भरतपुर नगर पञ्चायतको रूपमा रही २०४८ साल देखि भरतपुर नगरपालिकाको रूपमा संचालित भएकोमा नेपाल सरकार मन्त्रिपरिषदको मिति २०७१।०८।१६ को निर्णयले यस भरतपुर नगरपालिकालाई आसपासका पाँच गा.बि.स.

टोल फ्रि नम्वर : १६६०५६५२२२२ ( क्यूआर कोड को लागि जनस्वास्थ्य प्रवद्धन शाखा सम्पर्क न: ०५६-५९४२४१ )

कर्मचारी

रामबन्धु सुवेदी
प्रमुख प्रशासकीय अधिकृत
info@bharatpurmun.gov.np
056520167
डम्बर बहादुर विश्वकर्मा
गुनासो सुन्ने अधिकारी अधिकृतस्तर सातौँ
dmbarbk@gmail.com
९८५११५२३५३

मेनका पण्डित
सूचना अधिकारी अधिकृतस्तर सातौँ
menaka.pandit@nepal.gov.np, menakapandit@gmail.com
9855092201

सूचना तथा समाचार

पदाधिकारी

रेनु दाहाल
नगर प्रमुख
dahalrenu33@gmail.com
०५६५२५८७९, ९८५५०११३११, ९८५११६६००३
चित्रसेन अधिकारी
उप– प्रमुख
Chitrasen2022@gmail.com
०५६५२०७१०, ९८५५०५०९६२, ९८५५०११४११

Services

सेवा प्रकारः- संघ संस्था
सेवा समयः- सोही दिन, सर्जमिनको हकमा बढीमा ३ दिनभित्र
जिम्मेवार अधिकारीः- वडा सचिव
सेवा दिने कार्यालयः- वडा कार्यालय
सेवा शुल्कः- महानगरले तोके बमोजिम
आवश्यक कागजातहरुः-

१)  विधान  वा  नियमावली,  निवेदन  र  नागरिकता प्रमाणपत्रकोे प्रतिलिपि
२) सस्ंथा भाडामा बस्ने भए सम्झौता पत्र र बहाल कर तिरेकोे रसिद/ नतिरेको भए तिर्न बुभाउनु पर्र्नेे
३) सस्ंथा आफ्न घरमा बस्ने भए सोका जग्गाधनी प्रमाण पुर्जा र नक्सा पास प्रमाण पत्रको प्रतिलिपि
४) चालु आ. व. सम्मको मालपोत र घर जग्गा कर वा एकीकृत सम्पत्ति कर तिरेको रसिद वा कर निर्धारण स्वीकृत भएको कागजात